4 mars, 2010

Först och främst, god morgon, allt bra? jag mår faktiskt helt okej, fortfarande missnöjd över min mumin-hårfärg, desutom måste jag ha sovit riktigt konstigt i natt för min rygg gör fördjävla ont alltså. En annan grej som var väldigt konstig i natt var att jag vaknade runt sex imorse, eller ja, vaknade och vaknade jag halvsov och var sådär dåsigt förvirrad man brukar vara och hade en grymt obehaglig smärta i armbågen, jag märkte att jag höll upp den i luften för att det skulle sluta göra ont? och jag tänkte att jag var alldeles för trött för att orka gå upp och hämta alvedon. Till slut gjorde det så ont så att jag började bli illamående och tänkte nåt i stil med "nej, det här går ju inte, jag måste sova nu" och när jag vaknade runt tolv så var smärtan helt borta, inte ens ett litet spår. Började fundera på om jag bara drömde allt, och om jag nu gjorde det, hur i helvete kunde den vara så otroligt verklig? sjukt.

Planerna då;
tvätta av svetten i ansiktet från nattens skräck-upplevelse
platta mitt fula mumin-hår
klä mig
eventuellt duscha innan ovanstående, nu när jag tänker efter
pussa lite på lillprinsen
kolla på SATC och en ny film jag laddat ner (youngblood)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0