5 mars, 2010

Ja ni, god middag och hoppas att ni har haft en bra dag hittills! Jag har varit lite upptagen med att köpa hårfärg, färga själva håret tillbaka till min gamla underbara hårfärg, och nu sitter jag här och känner mig som en helt ny person, eller rättare sagt: jag känner mig som mig själv igen. Det är ju aldrig fel.

Idag är det alltså fredag, vilket betyder att lovet börjar gå mot sitt slut, trist som fan. Men å andra sidan, ju fortare vi börjar skolan igen, ju fortare går det tills vi får sommarlov! tänk så. Riktigt positiv tanke alltså.

Nu ska jag sminka mig, fixa håret och klä på mig icke vita kläder så att det inte blir ett trauma över att jag fått bruna fläckar på kläderna. Jag har äntligen lärt mig att tänka utanför lådan.

snackar sen
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0