a fucking uppdate

Nu har jag precis plattat och fixat mitt nygräddade hår, och jag kan inte ens beskriva med ord hur nöjd jag är. Känns precis som old times, nu kan jag äntligen andas ut och njuta.

Medans hela stockholm antagligen är och förbereder sig för fest ikväll (lantisarna skiter vi i), sitter jag här och bloggar och käkar djungelvrål medans älsklingen är och duschar. Men det är lugnt, jag ska ha så jävla mysigt ikväll.

Annars då? sitter här och lyssnar på anton&affe, det var tider då man satt och diggade/grät till svensk rapp som anton&affe "jag tittar uppåt men allting går ner, jag försöker på nytt men allting går fel, en själ fångad fast bakom galler, tiden den vänder och stjärnorna faller" geez, jag brukade finna det citatet himla rörande, kanske var det tjejens otroliga sångröst eller så var det min naivitet och fjuttiga ålder som var problemet. Hur som helst så är nostalgi nog det som berör mig mest, snäppet efter kärleken. 

ska ladda ner lite filmer nu, skriver om en stund igen 
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0