detta är vad jag..

.. kallar en bra start på dagen! att börja kvart i 12, och eftersom att jag är så otroligt morgonpigg, så vaknade jag kvart i 8 idag, vilken alltså innebär att jag kan slöa i 4 timmar.

Annars då? natten var ganska konstig, jag pratade tydligen en del i sömnen i morse, något jag är medveten om att jag har en tendens till att göra, speciellt om jag råkar vara upprörd i drömmen, då ger jag nog ett intryck av att vara adolf hitler.

fredrick; Fan vad du babblade i sömnen imorse!
jag; jaha..? vad sa jag då?
fedrick; nej det var ganska svårt att höra, nåt i stil med "mm" "jaa" "aah"

nu undrar jag vad jag drömde :| ? lyckligtlivs kommer jag inte ihåg.

ska göra lite kaffe och sedan fundera på vad jag ska göra med mitt liv. 
ha en skön dag
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0