smärtsam dag

Nu sitter jag i alla fall här och har hämtat mig en aning efter vax-helvetet. Jag äter mitt absoluta favorit godis och dricker (drack?) pepsi. Som ni vet så kan det ju bli lite torrt av att bara äta godis utan någon läsk/saft eller vad man nu vill dricka, då är det ju superbra att jag fick ett glas läsk som tog slut på 5 sekunder. Generöst eller vad?

Nåja, efter dagens katastrof á la hannahs-vanliga-ide-som-låter-bra-i-början-men-som-sen-visar-sig-gå-åt-helvete-som-vanligt, tröstade jag mig själv med att sminka mig även om jag bara skulle vara hemma hos stefan hela dagen, och självklart, vart det sådär äckligt fint, så fint det aldrig blir när man väl vill det, ni kanske känner igen er? Ironi.

Efter att jag sminkat mig gick jag och stefan ner till jakobsbergs centrum, jag bad om en tjocktröja innan vi gick men stefan var envis och rätt övertygande om att det absolut räckte med t-shirt och min löjligt tunna jacka. Detta resulterade i att jag gick och var bitter hela vägen till centrum klagandes, våran konversation lät ungefär såhär;

J: det är ju svinkallt! det är ditt fel att jag fryser (jag var redan grinig innan vi gick jag är inte överkänslig)
S: jag fryser väl lika mycket som du
J: det skiter jag fullständigt i! jag hade inte frysit arslet av mig om du hade hämtat en tröja från början!
S: ja ja, vi har ju långkalsonger i alla fall!
J: jag har inga långkalsoner på mig
S: nehe..

Det här har inte riktigt varit min dag helt enkelt.
Well, stefan sitter just nu vid ventrilo, och jag ligger under laptopen och svettas, förbannade fläkt.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0