i don't get it?

En sak jag aldrig har förstått är varför folk ALLTID ursäktar dålig uppdatering? Ungefär som att bloggen är till för läsarnas villkor? nu förstår ju jag självklart att läsarna kanske förväntar sig vissa saker av vissa bloggar men come on? Enligt min åsikt så är dålig uppdatering ingenting att ursäkta sig för, är det så konstigt egentligen att man då och då helt enkelt inte har tid eller ork att blogga? nej det är inte så konstigt. Får lite dåligt samvete för att jag är en sån besserwisser men jag hoppas att folk inser att dålig uppdatering egentligen inte är någonting att be om ursäkt för.

(här inne luktar det svett och prutt, mina favoriter!)
antagligen sista inlägget för kvällen
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0