mornin

efter kaffet och ciggen känner jag mig någolunda vaken i alla fall. Jag borde sluta röka! varför ödlsa tid och pengar på detta supernyttiga begär?

Skräckfilmen var hemsk, ja riktigt hemsk, (pet samatary) den var dock väldigt bra, det jag såg av den var bra. När det gäller skräckfilmer, finns det en sak jag absolut inte tål, och det är tjejer som består av ben och skinn (bokstavligt talat) som har obehaglig hemsk häxröst och som ligger och äcklar sig i någon säng och kraxar fram hotfulla ord. Dock brukar få skräckfilmer innehålla dessa brudar, men igår när denna film innehöll EXAKT DETTA, då blev det för mycket för mig. Jag blev illamående och vågade helt enkelt inte titta vidare på filmen, utifall hon skulle dyka upp igen. Nu är jag inte så jätte känslig för skräckfilmer i vanliga fall, men när det är en stephen king-film vi snackar om, då bör man vara beredd på att möta sina största fobier.


titta ej på detta klipp om du är överkänslig! usch usch usch!
2:24, där sket jag på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0