nu är jag...

...hemma igen efter att ha sovit hos stefan en vecka i sträck, skitskönt lov måste jag säga, hur fan skulle skolorna kunna behålla ungdomarna om inte lov existerade? rätt bra fråga.

är som sagt hemma nu, ensam. hade hoppats på att det skulle vara någon hemma då jag fortfarande är lite skraj för bruden på filmen, men ska försöka att inte skrämma upp mig själv, går man runt och skrämmer upp sig själv slutar det med att man mister förståndet, och sitter sen och gungar fram och tillbaka av ett psykbryt.

sitter och kollar på the biggest looser. sjukt förnedrande. tjockisar som hoppar upp och ner på en studsmatta i en kamp om att nudda en boll i taket? please? kan dem inte ge dem lite mer mänskliga uppgifter? typ jogga eller helt enkelt bara äta nyttigare? det är inte så jävla komplicerat att gå ner i vikt. Och vad värre är, dem gör ett PROGRAM av allt detta? bullshit alltihop. hate it.

nu börjar outsiders visa 13-åriga flickor som ska bli morsor också. suck..

snackar sen
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0