När försvinner snön? är det någon som vet det?

Ja, god morgon då. Prinsen ligger här bredvid och sover så sött och jag sitter här helt sliten och bloggar. Klockan är 08:58 och jag är pigg, vad hände? Varför är jag den absolut enda ungdomen som inte kan sova länge? Är jag den enda ungdomen vars kropp fungerar som en skitjobbig väckarklocka tidigt på morgonen? Whatever.

Jag ligger och väntar på att mamma ska slå en signal hit, (fattar ni? min mamma har inte ens vaknat) så att jag vet vad jag ska rikta in mig på för tid och så att jag vet när det börjar bli dags att väcka lillprinsen, bara det kan ta ett jävla bra tag.

För att relatera lite till rubriken sliten så jag behöver lång och intensiv ansiktsbehandling, lite slemlösande (usch), nya kläder och nytt hår för att känna mig fräsch igen, för just nu fungerar ingenting. Funderar på att klippa en snygg snelugg eller något? Det funkar nästan alltid, men kanske vore en schysst idé att låta håret växa ut först och främst?

puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0