@ stefans

Skön start på dagen, hittills har jag tillbringat lovet hos Stefan, aka. min underbara pojkvän. Jag vaknade upp imorse och var på ovanligt bra humör, vilket såklart var tvunget att utnyttjas. Resultatet blev då denna blogg, hehe, som i och för sig har funnits i några månader nu men att få arslet ur vagnen kan ibland vara ett problem för mig. Insåg att jag behövde något nytt och vad är bättre då än att publicera sitt liv på nätet?

Detta har jag hunnit med hittills:
*fixat design till blöggen
*Gått ner till centurm med pojken och köpt lite läsk
*Tagit ett x-antal onödiga cigaretter
*Ätit två bananer

Tänkte bara göra lite härligheter här i jakan resten av dagen och sedan däcka framför tv:n tidigt ikväll.

skriver säkert om en stund igen
puss sålänge




Kommentarer
Postat av: TINA

haaannah har fått blogg igen :')

haha försök bara att hålla dig lite mer uppdaterad denna gång ;D

2010-03-02 @ 18:14:40
URL: http://ttinaas.blogg.se/
Postat av: hannah

Jag ska försöka :D

2010-03-02 @ 18:33:00
URL: http://itsallaboutmoi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0