upp och skin

Nu är det lördag morgon, vädret är toppen! vågar man skapa sig förhoppningar om att snön försvinner nu? troligtvis inte. Jag kan inte förstå hur i helvete snön fortfarande kan vara kvar i mars? som jag säger och har sagt: är det snö den 30 april när jag fyller år, då tar jag livet av mig.

uppdate då; ligger i sängen hemma hos älsklingen med magont. Hade sjuka drömmar i natt, vaknade även mitt i natten av att stefan hade tagit båda täckena, det ena hade han så fint kastat ned i springan mellan sängen och väggen och den andra låg han och mös med, den jäkeln. Körde en såndär fuling, drog av hela täcket från stackarn och tänkte nåt i stil med "jaja, vaknar han och fryser får han väl ta upp det andra täcket" jag är nog den i särklass bästa och mest metodiska flickvän som finns.

snackar senare
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0