uppdate;

Ligger just nu och myser i sängen med SATC, en serie som jag tror att vilken tjej som helst bara älskar att ligga och dega till, god bless the piratebay!

Hur som helst, idag har allt varit lika mysigt som vanligt, det enda som var mindre mysigt var mitt och stefans bananskals-krig som sen övergick till vattenkrig som sen övergick till en lång dusch, nu har jag ju ingenting emot en lång varm dusch men att skrapa av banankladd från kinderna var dock inget höjdare.

Ja ni, känner mig lite grötig i hjärnan och fläkten till laptopen verkar vara paj eller nåt, ligger ju här och svettas. Imorgon blir det i alla fall en liten fika med mamma, och kanske kan man till och med ragga lite på henne så att hon öppnar plånboken lite? den plånboken är ju numera förseglad för min del.

Förut lät det ungefär såhär;
M: Gumman, behöver du något?
J: Förutom en ny tandborste? Nya jeans faktiskt
M: Absolut! det är inte omöjligt

Numera låter det ungefär såhär;
J: mamma jag skule behöv..
M: NEJ! du vet att min ekonomi är väldigt stram den här månaden, och du får ju faktiskt veckopeng!
J: När i helvete har vi pratat om din ekonomi? och min vecopeng räcker ju knappast till ett par jeans.
M: Du får väl spara
J: ...

well ska återgå till SATC
puss då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0