vill bara..

..bikta mig innan jag somnar. (ja, jag är dramatisk)

Forgive me father, for i've sinned! jag har använt färgen rosa för första gången i mitt liv till något viktigt. Rosa läsk eller rosa mascara well ni fattar, skiter jag i. Men jag trodde aldrig att jag skulle använda rosa i något så utmärkande som i en blogg, bloggdesignen säger ju lite om vem man är, och jag vill nu inte ge mixade signaler eller ett snevridet intryck, men kom ihåg! att jag endast använder rosa för att det är gulligt och för att jag är trött på ännu en svartvit blogg med "chict" tema, det blir ju ändå aldrig som man har tänkt sig.

eh ja.. jag ska definitivt sova nu.
no offense i alla fall, alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0